لهذا السبب حذفت الكثير من مشاهد مي كساب في فيلم «طلق صناعي»
لهذا السبب حذفت الكثير من مشاهد مي كساب في فيلم «طلق صناعي»

القاهرة -

كشف المخرج خالد دياب أنه قام بحذف الكثير من مشاهد النجمة مي كساب من فيلمه الجديد “طلق صناعي”، والذي يعرض حاليا في دور العرض.

مخرج الفيلم أثبت أن سبب حذفه لمشاهد مي يعود لظروف حملها، حيث كتب على حسابه الخاص على “تطبيق الفيس بوك”: “مي كساب ما بتعرفش تشغل.. عندي التمثيل ان الممثل ما يمثلش.. انه يبقي طبيعي وهي دي مي كساب طبيعية ما بتمثلش (طبيعية ما بتعرفش تشغل).

وأعلن: “مي دورها كان كبير جدا في طلق صناعي يليق بقيمتها و نجوميتها لكن دخل علينا موسم رمضان والممثلين دخلو مسلسلات فإتأجل تصوير الفيلم ومي كانت حامل فصورت مشاهد ليها وهي حامل في الشهر التاني ومشاهد وهي في السادس ومشاهد في التاسع -ربنا يخلي بنتها- فنتيجه لما يسمي الراكور اللعين واجهنا مشاكل.. انا كنت شايف ادائها هايغطي علي الراكور بس كان في مشاهد واضح فيها جدا اختلاف الشكل فشيلت من مشاهدها و انا بجد بتقتطع”.

وتابع: “وانا بتفرج علي الفيلم وسط الجمهور في ودبي كل ما مي تتكلم الناس تضحك فانا اقول لواحد من صناع الفيلم هو مكانش ينفع اسيبلها مشهد او اتنين كمان ! يقولي الراكور يا استاذ.. فعلا انا والناس كان نفسنا مي تبقي اكتر في الفيلم بس عزائي الوحيد ان كل مشهد ل مي في الفيلم الناس بتموت من الضحك خصوصا البنات و الستات معرفش ليه!”.

واختتم كلامه قائلا: “مي قلبها ابيض بجد ما زعلتش وساندت الفيلم لغاية آخر دقيقة وجت العرض الخاص هي و جوزها أوكا الي سعيد انه جه ..مي بجد أنا اتشرف اني اشتغلت معاكي وأحب جدا نشتغل مع بعض تاني”.

20160907_100808_4087.jpg

المصدر : جولولي